1. امیر محمد فکور ثقیه , الهام گله دار , مریم ایزدی , بررسی جایگاه اخلاق و مسئولیت اجتماعی در سیستم های مدیریت کیفیت , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد با محوریت اقتصاد مقاومتی , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
  2. امیر محمد فکور ثقیه , مریم رجبی , بررسی اهمیت ممیزی دانش در مدیریت دانش , کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصتها و چالش ها , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
  3. امیر محمد فکور ثقیه , مریم رجبی , مروری بر ماژول های ارائه شده در مدیریت زنجیره تامین و مفاهیم مرتبط با آن , کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصتها و چالش ها , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
  4. مریم رحمان نیا , امیر محمد فکور ثقیه , دلایل شکست کسب و کارهای کارآفرین و نوپا و ارائه راهکارها برای توسعه کارآفرینی , اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
  5. امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , یگانه کلیدری , تحقیق و توسعه منبعی برای نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی در صنعت بانکداری , هفتمین کنگره بین المللی مدیریت، کارآفرینی و نوآوری , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
  6. مهروز عطائی چرمی , امیر محمد فکور ثقیه , بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی بر قصد استفاده مشتری , سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
  7. امیر محمد فکور ثقیه , مریم عشوری کیوانی , بررسی تاثیر نظریه انتشار نوآوری بر پذیرش بانکداری اینترنتی با توجه به مدل پذیرش فناوری دیویس , اولین همایش بین المللی علوم مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
  8. یگانه کلیدری , امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , اثر اعتماد بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیکی از طریق بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی مشتری , سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
  9. سیما حدادیان , امیر محمد فکور ثقیه , یگانه کلیدری , فرهنگ کارآفرینی از منظر ویژگیهای شخصیتی افراد (ریسک گریزی یا ریسک پذیری، نوآوری، استقلال طلبی) , همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
  10. سیما حدادیان , امیر محمد فکور ثقیه , یگانه کلیدری , شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر اثربخشی مدیریت دانش در صنعت بانکداری با استفاده از روش ویکور فازی , کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
  11. امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , یگانه کلیدری , بررسی ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق کیفیت خدمات و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) , کنفرانس مدیریت خدمات - با تاکید بر اخلاق حرفه ای و فرهنگ خدمت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
  12. امیر محمد فکور ثقیه , حمید قارزی , کاربرد تکنیک ABCدر صنعت بانکداری , نخستین همایش سراسری حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۸۵/۰۶/۱۴