Persian Papers in Conference
  1. امیر محمد فکور ثقیه , الهام گله دار , مریم ایزدی , بررسی جایگاه اخلاق و مسئولیت اجتماعی در سیستم های مدیریت کیفیت , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد با محوریت اقتصاد مقاومتی , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
  2. امیر محمد فکور ثقیه , مریم رجبی , بررسی اهمیت ممیزی دانش در مدیریت دانش , کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصتها و چالش ها , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
  3. امیر محمد فکور ثقیه , مریم رجبی , مروری بر ماژول های ارائه شده در مدیریت زنجیره تامین و مفاهیم مرتبط با آن , کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصتها و چالش ها , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
  4. مریم رحمان نیا , امیر محمد فکور ثقیه , دلایل شکست کسب و کارهای کارآفرین و نوپا و ارائه راهکارها برای توسعه کارآفرینی , اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
  5. امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , یگانه کلیدری , تحقیق و توسعه منبعی برای نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی در صنعت بانکداری , هفتمین کنگره بین المللی مدیریت، کارآفرینی و نوآوری , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
  6. مهروز عطائی چرمی , امیر محمد فکور ثقیه , بررسی نقش ویژگی های نوآوری خدمات بانکی بر قصد استفاده مشتری , سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
  7. امیر محمد فکور ثقیه , مریم عشوری کیوانی , بررسی تاثیر نظریه انتشار نوآوری بر پذیرش بانکداری اینترنتی با توجه به مدل پذیرش فناوری دیویس , اولین همایش بین المللی علوم مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
  8. یگانه کلیدری , امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , اثر اعتماد بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیکی از طریق بالا بردن امنیت و حفظ حریم خصوصی مشتری , سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
  9. سیما حدادیان , امیر محمد فکور ثقیه , یگانه کلیدری , فرهنگ کارآفرینی از منظر ویژگیهای شخصیتی افراد (ریسک گریزی یا ریسک پذیری، نوآوری، استقلال طلبی) , همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
  10. سیما حدادیان , امیر محمد فکور ثقیه , یگانه کلیدری , شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر اثربخشی مدیریت دانش در صنعت بانکداری با استفاده از روش ویکور فازی , کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
  11. امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , یگانه کلیدری , بررسی ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق کیفیت خدمات و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) , کنفرانس مدیریت خدمات - با تاکید بر اخلاق حرفه ای و فرهنگ خدمت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
  12. امیر محمد فکور ثقیه , حمید قارزی , کاربرد تکنیک ABCدر صنعت بانکداری , نخستین همایش سراسری حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۸۵/۰۶/۱۴
Papers in Conference
  1. Amir Mohammad Fakoor Saghih , fariba mahdi rezaee , اهمیت بکارگیری برنامه کاربردی مدیریت نوآوری IMA در فرآیند نوآوری , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد , 2016-11-10
Persian Papers in Journal

  1. امیر محمد فکور ثقیه , سیما حدادیان , یگانه کلیدری , بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری مثبت به واسطه رضایتمندی و ارزش درک شده مشتری (مورد مطالعه: مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)) , کاوش های مدیریت بازرگانی , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۲, صفحه ۱۸۳-۲۰۳
  2. امیر محمد فکور ثقیه , اندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری , پژوهش های مدیریت در ایران , دوره ( ۱۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۱, صفحه ۱۱۷-۱۳۷
  3. رضا شاه حسینی بیده , علیرضا پویا , امیر محمد فکور ثقیه , پیکره شناسی تصمیمات راهبرد تولید و اولویت های رقابتی در سیستم های تولیدی خطی(مطالعه موردی چندگانه) , چشم انداز مدیریت صنعتی , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۹-۳۰
  4. امیر محمد فکور ثقیه , لعیا الفت , کامران فیضی , مقصود امیری , مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین برای رقابت‌پذیری درشرکت‌های خودروسازی ایران , مدیریت تولید و عملیات , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶, صفحه ۱۴۳-۱۶۴
  5. امیر محمد فکور ثقیه , لعیا الفت , مدیریت ریسک زنجیره تامین با رویکرد شناسایی و مواجه با نقاط آسیب زا با استفاده از تاپسیس فازی , مدیریت فردا , دوره ( ۱۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۱, صفحه ۲۹-۴۰
  6. امیر محمد فکور ثقیه , پویائی نوآوری درصنعت بانکداری , مدیریت , دوره ( ۱۹ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۱۰, صفحه ۳۵-۳۹
  7. امیر محمد فکور ثقیه , تاثیر فناوری اطلاعات بر صنعت بانکداری , بررسیهای بازرگانی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۸۴/۰۸, صفحه ۸۶-۹۱
  8. امیر محمد فکور ثقیه , تجارت الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین , روش , دوره ( ۱۴ ) , تاریخ: ۱۳۸۳/۰۸, صفحه ۴۴-۴۸
Papers in Journal